Monday, June 14, 2010

Rasa HATI ku...

Apa yang aku rasai hari ini pun aku x tau…
Apa yang tersimpan dihati pun aku x tau..
Adakah aku gembira,
Adakah aku sedih,
Or lain-lain rasa...
Pejam celik pejam celik,
Sudah sebulan lbh aku menjalani li,
Alaun pun dah dapat,
Total RM280.90....
Kurang 2 hari je cukup sebulan...
Cepat sungguh masa berlalu.
Pagi tadi aku dapat berita result dah keluar,
Berdebar rasa hati menanti result aku sem nie..
Bila dapat tau saja,
Aku terus buka laman SMAP ONLINE,
N lihat bahagian keputusan peperiksaan....
Sungguh aku terkejut n tidak menjangkakan,
Result ku akhirnya melebihi 3 pointer....
SYUKUR ALHAMDULILLAH....
3.28 akhirnya untuk sem akhir...
Tidak sia-sia usaha ku...
Terima kasih kepada lecture y mengajar,
N kawan2 yang memberi tunjuk ajar....
Gembirakah aku..
Sedih kah aku...
X tau lah..
Tapi apa-apa pun..
Aku bersyukur kehadrat ilahi,
N ini juga berkat doa kedua ibu bapaku sepanjang menduduki peperiksaan akhir,
Jika ini adalah result terakhir ku..
Aku amat berpuas hati..
Siapa tahu umur kita dimasa akan datang....

No comments:

Post a Comment