Friday, July 9, 2010

Akhirnya terjawab Juga...

Akhirnya terjawab juga keraguan ku selama ini..
Antara tambah sem or tidak..
Sebenarnya selama ini aku didalam dilema...
Aku tidak mahu extend,
Tapi dalam masa yang sama pointer ku tidak memuaskan,
But
Aku mahu sambung deg...
How to solve dis prob...
Help me..
God...
U know all thing..
Give me light n rule to face all thing in my life...
By hook or by crook aku akan sambung deg juda..
Semoga rayuan ku diterima,
N semoga segala urusan ku membuahkan hasil yang menggembirakan,
Apa yang penting,
Aku tetap akan grade tahun ini..
Seperti berada dalam mimpi pula aku akan grade sem nie,
Tidak percaya rasanya aku akan grade ngan kawan-kawan kelas ku,
Tapi aku tetap sedih sebab aku x dapat grade sama dengan sahabat-sahabat ku..
Termasuklah si dia...
Perancangan ku akan datang,
Seandainya aku tidak dapat upu intake jul..
Aku akan bekerja,
N intake dis menanti..
Mudah-mudahan impian ku untuk deg tercapai....
Insyaallah....

No comments:

Post a Comment