Sunday, October 17, 2010

pEluANg...KekUatAN...sEmanGat....

kekuatan ku...semangat ku...
dimanakah engkau...
lemahnya rase diri ini...
padahal ujian nie kecil je...tapi rasa macam x mampu nak tempuhi..
nak lari dari semua nie..
tapi sampai bila..
sampai satu tahap, rasa mahu memejamkan mata untuk jangka masa y panjang...
lupekan kerja, lupekan future study...lupekan segalanya...
tapi....semua 2 akan hilang ke bile aku bangun nanti...
kecewa rasenya bile dapat tau impian y selama nie aku impikan hampir hancur berkecai..
sempatkah aku memulihkan keadaan,,, adakah kekuatan ku akan bertahan untuk itu...
lemahnya aku kali nie...
selama nie aku x pernah ade impian y mcm nie...
y aku idam2kan...
tebus semua kesilapan y aku dah buat waktu kat diploma dulu..
ya Allah... bahagianya rase dapat tolong kawan2 aku...
tapi....masihkah ada ruang untuk ku menyambung pengajian di UTHM.....
rindunya saat2 belajar bersama....
bilakah aku akan dapat memegang segulung ijazah dari UTHM....
sempatkan aku...
adakah lagi peluang untuk ku....kuatkah aku menyelesaikan masalah ini...
YA ALLAH.....
sampai bile aku akan terkurung di NSK...
rutin2 y membuatkan aku amat2 terasing dari dunia luar....
sedikit demi sedikit membuatkan diriku x merasai nikmat hidup di bumi ALLAH...
dorongan daripada org sekeliling membuatkan aku rasa sedih....
sedih sebab aku rasa aku x mampu menyelesaikan masalah nie.....
TOLONNNNNNGGGGGGGGGGGGGGLAH...............
kenapa aku jadi macam nie.....
depan orang aku kuat....
tapi,, hakikatnya aku lemah..........................................

No comments:

Post a Comment