Saturday, January 1, 2011

010111

Hari nie..
genap la 2 bulan 1 hari aku x update blog..
erm mungkin bile perlu je akan ku kunjungi blog nie..
bile agaknye ye...
mcm sekarang...
dalam kesayuan hati..melayani pearasaan sendiri..
mengubati, kesunyian di hati,
perlu ke aku buat semua nie..
melayani perasaan...
sayu hati bile terkenang...
erm... :-\
x tahu lah....mungkin aku selesa mcm nie..
meluahkan rase hati..
x terluah dek kate2 bile bercerite ngan some one...
bercerite gak ade kale..
tapi x lah semua..
so mase2 mcm nie la aku meluahkan semua...


KENAPA :


1- aku kene melayan perasaan
2- aku kene terfikir
3- perlu bersedih


no answer for the question...


2011........


bermula ngan kesedihan dalam hati...
siapa tahu...


2010......


perlbagai perisa aku campurkan..
suka, duka, gile2, sewel, senget...
semua de..
erm...kenangan2 y lalu x dapat d lupakan begitu je..
melainkan hidup dan mati...


30/31 Disember 2010


YYYYYYYYYY????????????
Dari malam sampai ke pagi aku bersedih...
sedih dalam hati.....
erm...layan perasaan...
kenape aku jadi mcm 2.....
aku rase nak pegi satu tempat y tenang, 
penuh dengan tanaman hijau, tasik or pantai...
mungkin d situ aku boleh menangis....
menenangkan fikiran....
kenape aku perlu menangis....
aku pon x tau...
rindu kah aku....
sunyi kah aku.....


Bile kesedihan itu hadir...
mengetuk pintu hati ku,
senyuman cuba ku ukir....
tapi...adakah hati dapat menipu.....
hatiku.....
katakan lah apa y sebenarnya berlaku pada tuan mu ini....
menangis kah hati ku.....
Amar ku jadikan alat untuk menutup duka,
adakah ia berjaya....
mungkin berjaya,
mungkin tidak...


senyuman ku...
adakah ikhlas datang dari hati...
ku rasakan seperti tidak sama sekali...
senyuman terukir,
namaun tangisan dalam hati....
mengapa ia berlaku....
tiada jawapan bagi itu...
rindukah aku....
Ya Tuhan....
berdosakah aku memiliki perasaan ini.....


010111


cantik sungguh tarikh tahun baru ini....
erm...
ape dalam fikiran ku..
apakah azam ku...
lupakan y lalu..
buka lembaran y baru..

Kenangan Terindah...
Sungguh Indah....

Semanis-manis Kenangan...
Akan ku coretkan...


2011




No comments:

Post a Comment