Monday, January 17, 2011

Jusco Equien Park & IOI Puchong menjadi saksi.....

Semalam….16/01/2011….
Hari yg x dapat aku gambarkan…
Adakah aku bahagia…
Adakah aku serba salah…
Adakah aku sedih…
Adakah aku geram…
Adakah aku gelisah…
Rasanya semua perasaan itu ada dalam hatiku…
Bercampur baur…
Bercampur aduk,
Hanya tuhan saja yg mengetahui isi hati ini…
Dari masa ke semasa,
Satu persatu,
Perasaan-perasaan ini hadir ke dalam hatiku..
Mengetuk pintu hati…..
Namun dengan berkat kesabaran si dia dan diriku….
Kami tetap bertemu,
Walau keletihan dirasai….
Bahagia ku rasakan dapat bertemu,
Walau seketika Cuma…..
Thank sayang……
Kesabaran mu menanti diriku selama hampir 4 jam,
amat ku hargai,
dan membuat ku terharu….
Namun ku tetap merasa bersalah terhadap dirimu…
Jahatnya diriku membuat dirimu sedemikian…
Ku dapat rasakan dirimu akan terfikir,
Adakah kerjaya itu lebih penting daripada dirimu…
Ya tuhan….
Seandainya diriku boleh dibahagikan,
Sudah lama diriku ingin memenuhi kehendak mereka yg amat memerlukan…
Seandainya aku ini pelita….
Biarlah aku menjadi pelita yg berguna….
Namun walau apa pun,
Syukur ku panjatkan kepadamu tuhan….
Segala dugaan mu ada hikmahnya….
Mengajar diriku lebih menghargai seseorg,
Dan mengajar ku erti sabar…..
Ya tuhan….
Seandainya dia baik untuk ku….
Rahmati lah kami…AMIN….

No comments:

Post a Comment